Incertitudinile legislative îi nemulţumesc pe reprezentanţii tulceni ai domeniului HoReCa. Ieri, clienţii nevaccinaţi erau cazaţi în hoteluri, iar la ora la care am vorbit cu administratorul unui hotel din municipiu adăugarea privind restricţiile în activitatea de cazare în structurile de primire turistică nu era încă publicată în Monitorul Oficial.
„Principala problemă de care ne lovim acum este faptul că apar autorităţi la televizor care spun că începând de astăzi cazarea la hotel se face doar pe bază de certificat verde, dar în Monitorul Oficial nu scrie. În prezent îi cazăm pe clienţi, iar cei care nu sunt vaccinaţi primesc micul dejun în cameră sau la pachet. La restaurant se intră doar pe bază de certificat verde, dar sunt foarte puţini. Majoritatea oamenilor care ies la restaurant vor cel mai des să se întâlnească cu prietenii, iar dacă unul nu este vaccinat renunţă tot grupul”, ne-a declarat, ieri dimineaţă, Raluca Cacencu, administrator de hotel şi restaurant.
Noile restricţii sunt în dezavantajul patronilor de restaurante şi hoteluri şi din prisma faptului că potenţialii clienţi îşi arată nemulţumirea faţă de aceştia.
„Toţi clienţii sunt supăraţi pe noi. S-a creat un val împotriva noastră, dar noi doar ne conformăm unor legi care nu sunt date de noi şi nu avem nicio influenţă asupra lor. În această perioadă vin doar delegaţii, nu am mai avut un turist la Tulcea de circa o lună. Sunt oameni care vin cu treabă şi îşi asumă faptul că nu sunt vaccinaţi şi primesc micul dejun la pachet. Dacă apar modificări în Monitorul Oficial, eu ce fac, îi sun şi le spun peste noapte că atunci când se trezesc trebuie să îşi facă şi bagajele? Sunt persoane care au lucrări în oraş, oameni care au contracte. Ar fi dincolo de absurd să li se interzică să stea la hotel”, a menţionat Raluca Cacencu.
Citiţi continuarea în paginile ziarului DELTA.