Tulcenii au depus în primele şase luni ale acestui an aproape 200 de reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC), cele mai multe dintre acestea, 133, vizând serviciile nealimentare. Din totalul de 199 de reclamaţii depuse, 33 au vizat bunuri nealimentare, 16 produse alimentare, 9 servicii financiare, două servicii alimentare, iar şase alte segmente. Din rândul serviciilor nealimentare, mulţi tulceni au reclamat serviciile de telefonie mobilă, de Internet-TV, de furnizare a energiei electrice şi de furnizare a energiei termice, potrivit CJPC Tulcea.
În primele şase luni ale anului au fost aplicate 343 sancţiuni contravenţionale, din care 143 de amenzi în valoare totală de circa 1,5 milioane lei şi 200 de avertismente.
„Ca urmare a controalelor generate de reclamaţii s-au aplicat 43 sancţiuni contravenţionale, din care 25 de amenzi în valoare totală de 157.000 lei şi 18 avertismente”, a precizat comisar şef adjunct, Dumitru Colaxîz.
Citiţi continuarea în ediţia tipărită a ziarului DELTA.