Taxa de promovare turistică nemulţumeşte operatorii din deltă
* Sumele vor fi stabilite în funcţie de tipul de activitate prestată
* Banii urmează a fi cheltuiţi pe materiale promoţionale despre Delta Dunării
Atunci când autorităţile nu găsesc fonduri pentru a-şi pune în practică ideile, se gândesc că cel mai uşor mod de a procura banii este aceea de a pune la cheltuială omul de rând prin instaurarea unui nou bir.
După acest principiu s-au ghidat autorităţile în domeniu când s-au gândit ca, începând cu acest an, ar fi benefic să introducă operatorilor de turism din Delta Dunării o taxă de promovare, după modelul aplicat în 2013 staţiunii Mamaia.
Iniţiativa aparţine Asociaţiei de promovare Litoral-Delta Dunării, care consideră că cei care desfăşoară activităţi de turism în deltă dar şi alte structuri gen localuri, baruri sau magazine să plătească o anumită sumă de bani, în funcţie de activitatea prestată, iar sumele astfel obţinute să fie folosite pentru realizarea a diferite materiale publicitare de promovarea a ţinutului.