Primăria municipiului efectuează, săptămâna aceasta, ultimele teste ale aplicaţiei Tulcea City Report, prin care contribuabilii nemulţumiţi de administraţia publică locală vor putea transmite în timp real persoanelor responsabile problemele cu care se confruntă.

Aplicaţia va fi gratuită, va putea fi accesată de pe orice tip de telefon, are drept obiectiv îmbunătăţirea comunicării dintre autoritate şi contribuabili şi îi va ajuta pe angajaţii administraţiei să răspundă petenţilor, dar şi să prioritizeze problemele oraşului, a declarat ieri primarul Ştefan Ilie.

„Fiecare cetăţean va putea să reclame situaţiile cu care se confruntă, iar acestea vor fi rezolvate. Instalarea aplicaţiei este gratuită, intri, iar apoi te duci la problemă, faci o fotografie, o descrii, identifici strada, introduci datele tale şi transmiţi petiţia. Avem un operator care transmite petiţiile tuturor instituţiilor implicate şi apoi răspunde contribuabililor”, a precizat primarul Ştefan Ilie.

În acelaşi timp, persoanele vârstnice care nu folosesc sau nu deţin telefoane inteligente se vor putea adresa unor reprezentanţi zonali ai Primăriei Tulcea, care vor prelua problemele acestora şi le vor transmite spre rezolvare autorităţii locale.

Aplicaţia Tulcea City Report, care a costat  18.000 de lei, funcţionează în prezent doar în sistem Android pe telefoanele unui singur producător. Primăria Tulcea va anunţa pe site-ul propriu când va fi funcţională pe orice telefon.