* Abonaţii vor putea efectua în continuare plăţi şi la pay point, prin serviciu bancar, dar şi la casierie

Compania Aquaserv Tulcea face un pas în viitor. Abonaţii săi au la dispoziţie, de vineri, platforma MyAPA prin care pot achita facturile online, transmiterea indexului, dar şi să  transmită sesizări.

Directorul Aquaserv Tulcea, Valentin Ifrim, spune că această platformă reprezintă intrarea în normalitate şi scutirea clienţilor de a se deplasa la sediul societăţii.

„Platforma este funcţională începând de vineri şi ne asigurăm că nu există sincope. Indexul se poate transmite în intervalul 20-30 ale fiecărei luni, atât prin crearea unui cont, dar şi prin linia telefonică afişată pe site-ul Aquaserv. De asemenea, angajaţii Aquaserv vor continua să verifice indexul în teren, ţinând cont că mai sunt şi persoane vârstnice care nu au posibilitatea să transmită şi în general la abonaţii casnici care nu au montate apometre cu telecitire. Abonaţii vor putea efectua plăţi şi la pay point, prin serviciu bancar, dar şi la casierie. Această platformă reprezintă intrarea în normalitate şi oferim un serviciu de calitate, fără ca abonaţii să mai fie nevoiţi să aştepte facturi la poartă. Clienţii pot face mai multe operaţiuni fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze”, ne-a declarat directorul Valentin Ifrim.

Utilizatorii vor putea să-şi facă propriul cont pe platformă accesând din site-ul aquaservtulcea.ro, butonul Myapa şi din pagina de „Înregistrare” apăsând pe butonul „Cont nou”. Abonaţii pot accesa informaţii privind facturile, indexul, sesizări şi notificări.

Aplicaţia conţine şase meniuri, respectiv index, facturi,  sesizări, notificări, contul meu şi contact. Aceasta poate fi accesată prin internet folosind orice dispozitiv (Windows, Android, IOS).