* Registratura va funcţiona la parterul hotelului
La finalul acestei săptămâni angajaţii Primăriei Tulcea îşi vor muta birourile în incinta hotelului Europolis, urmând ca de săptămâna viitoare să înceapă lucrările de modernizare a sediului, potrivit unui comunicat al administraţiei locale.
Unele servicii din cadrul Primăriei municipiului Tulcea, inclusiv aplicaţia online Tulcea City Report, îşi vor suspenda activitatea. Primul serviciu care-şi va suspenda activitatea va fi Registratura Urbanism, care nu va avea program cu publicul până la finele săptămânii, iar cel de-al doilea serviciu care va avea ghişeele închise va fi Registratura generală, care nu va funcţiona joi şi vineri. Rămân disponibile serviciile online ale Primăriei (tulcea.cityon.ro), care vor funcţiona în parametri normali.
„Începând din data de 16 ianuarie, sediul Primăriei Municipiului Tulcea va intra într-un amplu proces de modernizare. Pe perioada lucrărilor, activitatea instituţiei va fi relocată în imediata apropiere, în clădirea hotelului <<Europolis>>. Procesul de relocare va avea loc la finalul acestei săptămâni, şi va implica mutarea echipamentelor de comunicaţii, servere, tehnica IT etc. Prin urmare, unele activităţi din cadrul instituţiei vor fi afectate”, se arată în comunicat.
Începând de luni, Registratura va funcţiona la parterul clădirii hotel ,,Europolis”.
După finalizarea investiţiei, în noua primărie nu vor mai exista ghişee, ci un birou în care cetăţeanul va sta faţă în faţă cu lucrătorul fără să îl mai despartă vreun geam.
La finele anului trecut, consilierii locali au aprobat o hotărâre privind modernizarea sediului autorităţii locale, valoarea totală a investiţiei fiind estimată la 14.212.380,02 lei, inclusiv TVA. Durata de realizare a investiţiei este de 12 luni.