Chiar dacă avem şi dascăli pregătiţi, care au reuşit să obţină peste 7 şi chiar note apropiate de 10, din păcate, cele mai multe note nu fac deloc cinste învăţământului tulcean. Nici măcar un sfert dintre candidaţii tulceni dornici să obţină statutul de titular nu au reuşit să ia măcar nota 7.

Din totalul celor 143 de candidaţi care au susţinut proba scrisă, doar 35 de candidaţi au reuşit să obţină note între 7 şi 10, adică un procent de  24,4%, şi se pot titulariza.

În schimb, 41 de dascăli au obţinut note între mai mici de 5.

Cea mai mică notă a fost de 2.10, obţinută de o învăţătoare din Izvoarele la disciplina Limba şi literatura română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv educative în grădiniţa de copii. Şi următoarele două cele mai mici note, respectiv 2.50 şi 2.60, au fost obţinute de două candidate fără statut anterior, la Limba şi literatura română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv educative în grădiniţa de copii. Surprinzător că o învăţătoare din comuna Topolog, cu 19 ani de experienţă şi cu gradul didactic 1 sau doctorat, a obţinut nota 5.00. De asemenea, un profesor de teologie ortodoxă-litere din municipiu, cu o vechime de 22 de ani în învăţământ a obţinut nota 4.60 la examenul de Titularizare. Cu 21 de ani de experienţă şi cu gradul didactic 2, o profesoară de geografie din municipiu a obţinut nota 5.20. O învăţătoare din Ceamurlia de Jos, cu 24 de ani de experienţă, nu a reuşit să treacă examenul de Titularizare, obţinând nota 5.23.

Nu există nicio notă de 10, cea mai mare fiind 9,50, obţinută de un profesor din municipiu la disciplina electrotehnică, electromecanică.

Citiţi continuarea în ediţia tipărită a ziarului Delta.