Cu câteva luni în urmă, conducerea administrativă a judeţului nostru încă speră ca în 2014 să poată prelua de la Ministerul Transporturilor porţiunile de faleză administrate de APDM Galaţi

Conducerea Companiei Naţionale va încerca să obţină, în această lună, fonduri europene de peste 200 milioane de euro, menite să ducă la realizarea în plan regional a unei platforme de transport multimodale
Polul de creştere ar urma să fie Portul Galaţi, în timp ce Porturile Brăila şi Tulcea vor fi conexe

Anul 2013 a fost marcat, fără îndoială, de lupta politică pentru regionalizarea şi descentralizarea României. Dacă în primul caz procesul a fost lăsat de izbelişte din cauza imposibilităţii (cel puţin de moment) de a schimba Constituţia, în cazul descentralizării au fost vorba despre o procedură dusă la capă doar pe jumătate. Mai exact, au rămas destule Regii Autonome şi Companii Naţionale ce vor fi controlate, şi în acest an, de ministerele de la Bucureşti. În plus, nici măcar jumătatea de descentralizare asumată de Guvern nu este un lucru cert, Curtea Constituţională urmând să se pronunţe în data de 10 ianuarie cu privire la constituţionalitatea legii.

APDM Galaţi şi autorităţile tulcene

 

Citiţi continuarea în ediţia tipărită a ziarului DELTA