Primăria municipiului Tulcea a scos la „bătaie” opt posturi vacante în funcţii publice ce pot fi ocupate prin transfer la cerere. Posturile sunt de inspectori, consilieri şi consilieri juridici în trei servicii şi direcţii din subordinea Primăriei.
Selecţia persoanelor care îndeplinesc condiţiile în vederea ocupării prin transfer la cerere a funcţiilor publice vacante, pe baza documentelor depuse, se va desfăşura în data de 28 noiembrie 2024, ora 12.00. Rezultatul probei nu se poate contesta.
A doua etapă a procedurii de transfer la cerere, respectiv interviul, se va desfăşura în termen de maxim 5 zile de la data selecţiei, doar în situaţia în care sunt admişi mai mulţi candidaţi la etapa de selecţie a dosarelor de înscriere. În cadrul interviului se vor testa abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.
Toate posturile sunt destinate pentru persoane care au studii superioare, iar procedura internă de selecţie în cazul transferului la cerere constă în două etape succesive.
Astfel, patru posturi sunt disponibile la Direcţia Tehnică, Serviciul Gospodărie Municipală, două ca inspector, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Edilitar Gospodăresc, şi câte unul de inspector şi consilier, clasa I, grad profesional de asistent la Compartimentul Infrastructură Stradală, respectiv la Compartimentul Iluminat.
Condiţiile şi cerinţele specifice pentru cele patru funcţii publice disponibile prin transfer sunt: să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe juridice, ştiinţe economice, ştiinţe inginereşti; vechimea în specialitate necesară: minimum 1 an şi cunoştinţe de operare/programare calculator: cunoştinţe de nivel mediu Office (Word, Excel), internet, lucru cu bazele de date, cunoştinţe utilizare baze de date legislative, dovedite cu documente legale.
Alte două posturi scoase la concurs de administraţia municipală sunt la Serviciul Dezvoltare Investiţii, unul fiind de consilier, clasa I, gradul profesional superior şi unul de consilier, clasa I, grad profesional asistent.
Condiţiile specifice pentru funcţia publică de consilier superior, sunt: să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe inginereşti, ştiinţe economice sau juridice şi vechimea în specialitate necesară minimum 7 ani; iar pentru consilier asistent vechime de minim un an plus studiile universitare de licenţă absolvite.
Alte două posturi vacante sunt la Direcţia Tehnică, Compartimentul Monitorizare şi Verificare Servicii Publice.
Acestea sunt de consilier şi consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent. Doritorii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă şi vechimea în specialitatea necesară de minimum 1 an.