În perioada decembrie 2020 – ianuarie 2021, Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Tulcea a înregistrat 26 de sesizări de la cetăţenii nemulţumiţi de serviciile operatorilor economici. Reclamaţiile consumatorilor se referă în special la serviciile de furnizare a energiei electrice, termice, de telefonie mobilă, dar şi comerţ online.

În toată această perioadă nu s-au înregistrat reclamaţii în ceea ce priveşte comercializarea produselor alimentare specifice sărbătorilor de iarnă.

„Până la data curentă au fost soluţionate 21 de reclamaţii, din care 12 au fost soluţionate ca întemeiate, cinci ca neîntemeiate, două au fost redirecţionate către alte CJPC – uri iar două au fost clasate”, se arată într-o informare semnată de  comisar şef adjunct, Dumitru Colaxîz.

Pentru reclamaţiile cu soluţionare pozitivă s-a restituit petenţilor suma totală de 2.835 lei.

Citiţi continuarea în paginile ziarului DELTA.