Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJCP) Tulcea a înregistrat anul trecut 506 reclamaţii în domeniul bunurilor şi serviciilor alimentare şi nealimentare, dar şi cel al serviciilor financiare, 54 dintre acestea fiind întemeiate, potrivit datelor furnizate la solicitarea ziarului Delta de către şeful instituţiei, Dumitru Colaxîz.
În urma controalelor generate de reclamaţii, au fost aplicate 133 sancţiuni contravenţionale, din care 61 de amenzi în valoare totală de 405.000 lei şi 72 avertismente.
„În urma analizării conţinutului reclamaţiilor pentru serviciile nealimentare, s-a observat o pondere importantă a celor de telefonie mobilă, de Internet-TV, de furnizare a energiei electrice şi de furnizare a energiei termice”, a precizat comisarul şef adjunct CJPC Tulcea, Dumitru Colaxîz.
Citiţi continuarea în ediţia tipărită a ziarului DELTA.