Brandul turistic Tu şi Tulcea face în acest sezon pasul spre următorul nivel, sporindu-şi prezenţa şi vizibilitatea în mediul outdoor, anunţă Alexandru Filip, coordonatorul Organizaţiei de Management al Destinaţiei (OMD) Municipiul Tulcea.
În acest sens, în trei locaţii din municipiul Tulcea au fost montate recent panouri informative pentru a îmbunătăţi experienţa turiştilor care ne vizitează. Cele trei panouri au fost amplasate în Piaţa Civică, la Trei Fântâni şi la Biserica cu Ceas.
De asemenea, agenda de evenimente a oraşului nostru, oferta HoReCa, lista atracţiilor turistice şi experienţele din Delta Dunării pot fi găsite în aplicaţia de mobil asociată brandului turistic Tu şi Tulcea. Pentru a promova aplicaţia, Tu şi Tulcea s-a folosit de cele trei totemuri din Piaţa Civică, precum şi de afişajele din cele cinci staţii de autobuz din municipiu. Prin scanarea codului afişat turiştii şi localnicii pot afla toate informaţiile esenţiale despre Tulcea.
Totodată, în Piaţa Civică a fost expusă şi noua hartă turistică a oraşului, la dimensiuni mari (2,3 x 1,5 m).
Aplicaţia Tu şi Tulcea este disponibilă gratuit şi este utilă atât turiştilor, cât şi tulcenilor.