Vor să facă bani pe spinarea portalurilor publice
Şeful Direcţiei de Cultură Tulcea nu vrea „bijuterii deosebite” pe site-ul instituţiei
„Bijuteriile deosebite au viaţă. Culorile lor transmit ceea ce cuvintele nu reuşesc. Fii deosebită cu o bijuterie deosebită”, ne loveşte, din start, reclama din dreapta sus postată pe site-ul Direcţiei de Cultură Tulcea
Petrecem din ce în ce mai mult timp în mediul virtual iar comercianţii încearcă să profite de acest lucru bombardându-ne cu reclame online care mai de care mai ademenitoare. Nimic rău în acest lucru, dacă site-urile pe care anumite firme îşi promovează produsele sunt private. Vorbim însă despre altceva atunci când comercianţii îşi fac reclamă pe portalurile instituţiilor publice.
Este cazul site-urile mai multor Direcţii Judeţene pentru Cultură din ţară, inclusiv al celei din judeţul Tulcea. Şi pe portalul nostru, în colţul dreapta sus ne întâmpină, odată ce intrăm în site, o reclamă ce ne recomandă să cumpărăm „bijuterii deosebite”. Link-ul cu pricina întâmpină vizitatorul pe prima pagină a site-ului Direcţiei Judeţene pentru Cultură, Culte şi Patrimoniu Cultural Tulcea şi îl însoţeşte în orice secţiune. „Bijuteriile deosebite au viaţă. Culorile lor transmit ceea ce cuvintele nu reuşesc. Fii deosebită cu o bijuterie deosebită”.