Următoarea adunare generală a Organizaţiei de Management al Destinaţiei (OMD) Turistice Municipiul Tulcea va avea loc în luna septembrie, ocazie cu care 11 noi membri şi-au exprimat dorinţa să se înscrie în organizaţie. Până acum OMD Tulcea are în componenţă 23 membri, iar în viitorul apropiat locaţia organizaţiei se va muta la infopointul de pe faleză.
Dumitru Ghizilă, administratorul restaurantului Pizza Royal&Cosmofood: „Am aşteptări ca organizaţia să funcţioneze şi să ne aducă mai mulţi turişti care vor rămâne la Tulcea”
Dumitru Ghizilă îşi doreşte ca organizaţia să aducă mai mulţi turişti care să rămână la Tulcea.
„Am aşteptări ca organizaţia să funcţioneze şi să ne aducă mai mulţi turişti care vor rămâne la Tulcea. Vreau să promovăm Tulcea şi implicit locaţia pe care o administrez. Lumea care vine, printre celelalte locuri pe care le vizitează îşi doreşte să servească masa undeva, iar noi facem asta foarte rapid. Avem produse de tip fast-food, pizza, acesta este profilul locaţiei mele. În drum spre Deltă, probabil alături de adulţi sunt şi copii, iar noi putem livra mâncarea la o adresă pe care ne-o indică dânşii în drum spre locaţie, sau la o oră târzie dacă ajung mai târziu la Tulcea. Astfel noi putem să le facem seara mai plăcută. Aplicaţia mi se pare foarte ok, punctuală, de interes, cu informaţiile de care ai nevoie ca turist. Turiştii sigur o vor descărca. Din câte ştiu, din prima zi a fost descărcată de 500 de ori. Avem câteva flyere la locaţia mea prin care promovăm OMD-ul şi implicit la recomandarea noastră sau din curiozitatea lor au codul QR prin care pot descărca aplicaţia”, ne-a declarat Dumitru Ghizilă.
Nicoleta Alexe, managerul cafenelei Pick Up Coffee and More: „Aplicaţia este o iniţiativă de care Tulcea avea nevoie”
Nicoleta Alexe spune că aplicaţia centralizează informaţiile turistice şi facilitează accesul la servicii şi atracţii locale.
„Aşteptările noastre de la OMD sunt să promoveze eficient Tulcea ca destinaţie turistică, să organizeze evenimente şi campanii de marketing care să atragă turişti şi să pună la dispoziţie pe cât posibil resurse care să îmbunătăţească experienţa vizitatorilor. Implicarea OMD va aduce o vizibilitate sporită, sperăm noi, pentru cafeneaua noastră Pick Up Coffee and More, prin integrarea noastră în tururi turistice şi bineînţeles în recomandări, lucru care se va reflecta şi în partea aceasta de turism şi economie locală. Aplicaţia este o iniţiativă de care Tulcea avea nevoie, este excelentă pentru că centralizează informaţiile turistice şi facilitează accesul la servicii şi atracţii locale. Cred eu că ar putea să simplifice planificarea pentru turişti şi i-ar putea ajuta să aibă o experienţă mai plăcută şi bineînţeles mai informată. Noi vom promova aplicaţia prin intermediul reţelelor de socializare ale cafenelei, prin afişe şi pliante care vor fi disponibile în locaţie, şi de asemenea prin recomandări directe către clienţi care cred eu că sunt cele mai valoroase”, ne-a declarat Nicoleta Alexe.
Ciprian Safca, manager Safca Delta Tours: „Ne dorim să dezvoltăm municipiu Tulcea ca destinaţie turistică, nu ca destinaţie de o singură zi”
Ciprian Safca, managerul unei afaceri dedicate excursiilor în Delta Dunării, este de părere că aplicaţia conectează turiştii cu toate evenimentele care se întâmplă în municipiu şi în judeţ.
„Ne dorim să dezvoltăm municipiu Tulcea ca destinaţie turistică, nu ca destinaţie de o singură zi, ci una de mai multe zile. De asemenea, vrem să atragem şi să dezvoltăm mai multe atracţii pentru ca oamenii să aibă motive să rămână în municipiu Tulcea şi evident să facă şi excursii în Delta Dunării, lucrul care ne interesează pe noi cel mai mult. Toate acestea se pot face în timp şi cu implicarea mai multor actori în luarea deciziilor. Dacă oamenii vor sta mai multe zile în Tulcea, poate se vor gândi să facă şi o excursie, astfel şi noi vom avea mai mulţi turişti. Aplicaţia consider că este foarte bună, la fel ca şi site-ul. Acestea conectează turiştii cu toate evenimentele care se întâmplă în municipiu şi în judeţ şi oferă informaţii foarte corecte vizavi de toate destinaţiile pe care le avem în Tulcea. Sunt informaţii la zi într-un singur loc. Acolo sunt centralizate toate informaţiile, iar pentru noi este un lucru de mare ajutor. Am început momentan să promovăm aplicaţia pe Social Media, noi deja am pus pe bărcuţe despre <<Tu şi Tulcea>> şi lumea va lua de fiecare dată contact cu acest mesaj. Cei care vor veni ulterior vor cunoaşte uşor, uşor, faptul că pe această aplicaţie vor găsi foarte multe informaţii despre noul brand turistic <<Tu şi Tulcea>> şi despre noua aplicaţie a OMD Tulcea”, ne-a spus Ciprian Safca.
Argentina Stamm, director Hotel Insula: „Scopul OMD-ului este de a aduna laolaltă oameni care îşi doresc mai mult şi mai frumos de la municipiul Tulcea”
Argentina Stamm spune că scopul OMD-ului este acela de a aduna împreună oameni care îşi doresc mai mult de la municipiul Tulcea.
„OMD a fost creat în ideea de a aduna laolaltă mai mulţi actori din sectorul privat care să ajute şi să contribuie fiecare la dezvoltarea şi promovarea turismului în Tulcea. După cum ştim, Tulcea ca şi oraş a fost considerat poartă de intrare în Delta Dunării fără ca oamenii să şi rămână pe o perioadă mai lungă de timp în oraş. Atunci cine ar fi mai potrivit decât cei care lucrează şi investesc aici, au afaceri şi se confruntă cu anumite probleme, să găsească soluţii pentru a le rezolva. Acesta ar fi scopul OMD-ului, de a aduna laolaltă oameni care îşi doresc mai mult şi mai frumos de la municipiul Tulcea. Aplicaţia este una foarte binevenită şi îmi pare bine că în sfârşit avem şi noi o astfel de aplicaţie, cum de fel au şi alte oraşe. Era esenţială într-un oraş turistic ca Tulcea. Acolo este totul la un loc, oricine poate accesa aplicaţia şi poate vedea ce evenimente sunt şi cum sunt programate astfel încât fiecare să-şi poată programa un weekend sau un concediu într-o anumită perioadă. De asemenea, tulcenii pot urmări acolo ce se întâmplă în oraş. Turiştii pot vedea în aplicaţie ce se poate vizita în municipiu, cum pot ajunge în Deltă şi multe alte informaţii utile adunate într-un singur loc. Avem deja flyere la recepţie, avem lipit pe geam un autocolant cu <<Tu şi Tulcea>>, iar prin intermediul reţelelor de socializare am distribuit postarea în ziua lansării aplicaţiei şi evident informăm turiştii care vin la noi şi ne întreabă ce pot face şi ce pot vizita, îi informăm de existenţa acestei aplicaţii sau site-ului, dacă nu vor să-şi instaleze aplicaţia. Astfel, oamenii din confortul camerei sau din confortul terasei pot vedea exact ce se poate face în Tulcea”, ne-a declarat Argentina Stamm.
Săptămâna trecută, reprezentanţii OMD au lansat noua aplicaţie de mobil „Tu şi Tulcea” în cadrul unei conferinţe de presă desfăşurată la Cherhanaua Satului Pescăresc. Aceasta este un ghid turistic digital menit să îmbunătăţească experienţa turiştilor veniţi în oraş.