Şefii RAR din teritoriu anunţă că stau la dispoziţia clienţilor cu explicaţii şi lămuriri despre interacţiunea acestora cu instituţia.

Clienţii Registrului Auto Român sunt îndemnaţi să apeleze imediat la şeful reprezentanţei unde au fost cu vehiculul, în cazul în care au vreo nemulţumire.

„Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanţele RAR va beneficia de prestaţii la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesaţi să ştim că sunteţi trataţi cu respect de angajaţii noştri, într-o stare de normalitate relaţională reciprocă. Înţelegem problemele pe care le întâmpinaţi în diferite situaţii legate de interacţiunea cu reprezentanţii RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripţii de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Există situaţii în care inginerii de pe linie nu vă pot oferi toate explicaţiile necesare de care aveţi nevoie astfel încât să plecaţi de la RAR în deplină cunoştinţă a unei situaţii excepţionale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp şi nervi!”, a transmis ieri într-un comunicat de presă Registrul Auto Român.

Citiţi continuarea în ediţia tipărită a ziarului DELTA.