Un angajat al Serviciilor Publice Tulcea a fost pus să strângă o grămadă de moloz aruncat în spaţiul public, după ce l-a îndrumat pe cetăţeanul care a sesizat problema în aplicaţia Tulcea City Report să se adreseze Poliţiei Locale pentru ca aceasta să anunţe operatorul de salubrizare.
„Angajatul care şi-a permis să ofere acest răspuns a fost sancţionat, începând mai întâi cu strânsul molozului şi cu scuze publice pe aplicaţie. Este un lucrător al Serviciilor Publice pe care eu l-am pus la punct personal şi şi-a cerut scuze în cadrul aplicaţiei. Astăzi a fost sancţionat de către conducerea Serviciilor Publice cu avertisment. În cazul în care se mai întâmplă, urmează tăierea din salariu, iar dacă fapta este gravă desfacerea contractului”, ne-a declarat primarul municipiului Ştefan Ilie.
Edilul a transmis faptul că astfel de fapte ale celor care lucrează în sistemul public nu pot fi tolerate.
„Nici faptele noastre, ale celor care lucrăm în sistemul public nu pot fi tolerate! Ştiu că sunt multe asemenea răspunsuri penibile pe care le dăm cetăţenilor care reclamă, care anunţă sau solicită ceva, însă acesta le întrece. În loc să mulţumim pentru sesizare, că noi am fost orbi şi nu am văzut grămada de moloz, că o vom aduna în cel mai scurt timp şi vom face cercetări pentru a identifica pe cei care au aruncat-o în spaţiul public, noi trimitem cetăţeanul către poliţie, ca aceasta să ne anunţe pe noi. Am insultat astfel un om cinstit. Drept urmare, aşa va păţi fiecare dintre colegii care procedează la fel. Nu putem cere locuitorilor care ne plătesc, exact ceea ce noi nu suntem în stare să facem! Ne facem bine, aveţi încredere!”, a transmis, miercuri, primarul Ştefan Ilie.
Iniţial la sesizarea cetăţeanului care a semnalat faptul că o grămadă de moloz este depozitată pe un trotuar de minim două săptămâni, angajatul Serviciilor Publice a răspuns: „Bună ziua, Vă rugăm să vă adresaţi Poliţiei Locale. În urma sesizării dvs. către Poliţia Locală Serviciile Publice vor interveni. Vă mulţumim!”.
Ulterior, angajatul şi-a cerut scuze.
„Bună ziua, Mulţumim frumos pentru sesizarea făcută şi îmi cer scuze pentru că am răspuns greşit. Problema semnalată de dumneavoastră a fost rezolvată şi voi face tot posibilul ca în viitor să nu mai existe greşeli din partea mea şi a instituţiei pe care o reprezint. Vă mulţumesc pentru înţelegere!”, a scris angajatul Serviciilor Publice.
Prin intermediul aplicaţiei Tulcea City Report, contribuabilii nemulţumiţi de administraţia publică locală pot transmite în timp real persoanelor responsabile problemele cu care se confruntă.